Pages

Κουλουράκια κρασιού...τέλεια!!!! / Wine cookies

καλησπερα σε ολους σημερα εχω για σας κατι πολυτιμο....μια κρητικη παραδοσιακη συνταγη απο τη γλυκια μου θεια για υπεροχα και αφρατα κουλουρακια κρασιου....δεν εχω φωτογραφια να διαθεσω για σας ακομα αλλα υποσχομαι πως η γευση τους ειναι απλα μαγικη!!!δοκιμαστε τα με την πρωτη ευκαιρια....εγγυομαι προσωπικα για την υπεροχη γευση τους!!!!!!!!



υλικα:
1,5 ποτηρι λαδι
1 ποτηρι ζαχαρη
1 ποτηρι κρασι
μισο ποτηρι καβουρδισμενο σουσαμι
1 φακελακι μπεικιν παουντερ
μισο κουταλακι του γλυκου σοδα
περιπου 1 κιλο αλευρι μαλακο

τα υλικα παρασκευαζονται με τη σειρα που αναγραφονται....μην εχετε ενδοιασμους επειδη δεν τα βλεπετε σε εικονα ειναι τα αγαπημενα μου και πιστευω θα αρεσουν σε ολους!!!!!δοκιμαστε τα!!!!!
θα φροντισω συντομα να τα ετοιμασω κι εγω για να σας δωσω οποια αλλη πληροφορια επιθυμειτε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου