Pages

Ο σοκολατένιος, νηστίσιμος, πειρασμός της κρίσης


Εξαφανίστηκα τις τελευταίες μέρες άλλα έχω πέσει με τα μούτρα στη δημιουργία... και  κάνω τόσα πολλά ταυτόχρονα που δεν έχω καταφέρει να ολοκλήρωσω τίποτα.
Σήμερα είπα να φτιάξω ενα κέικ για τα παιδιά αλλά δεν είχα υλικά.
Ούτε βιτάμ, ούτε λάδι, ούτε αυγά, ουτε γάλα... τι σόι κέικ θα έφτιαχνα ήταν άγνωστο!
Βρήκα όμως μια συνταγή και με τις δίκες μου παραλλαγές ως συνήθως... (το χω σε κακό μου να ακολούθησω συνταγή όπως την βλέπω, αν δεν κάνω την παρέμβασή μου θα σκάσω.Χαχαχα) έφτιαξα ενα σοκολατένιο πειρασμό με μια λεπτή και τραγανή κρούστα απ' έξω και αφράτο και ζουμερό μέσα!Σαν σοκολατόπιτα.

Αλλά ας μην το πενεύω άλλο... Ας σας δώσω τα υλικά για να μπορέσετε κι εσείς να απολαύσετε αυτήν τη λιχουδιά.

Τα υλικά έχουν ως εξής:

2 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη
5-6 κουταλιές της σούπας κακάο
1 κοφτό κουταλάκι γλυκού αλάτι
1 βανίλια
3 1/2 φλυτζάνια τσαγιού φαρινάπ

1 3/4 φλιτζάνια τσαγιού χυμό από φρέσκο πορτοκάλι
1 φλυτζάνι τσαγιού νερό
(μπορείτε όλο το υγρό να το κάνετε γάλα η πορτοκαλάδα η νερό,η συνταγή κανονικά είναι με 2 3/4 φλ.τσαγιού νερό)
ξύσμα πορτοκαλιού
1 κουβερτούρα κομμένη σε κύβους.
2 κουταλιές ταχίνι αν θέλετε

Λοιπόν προθερμανα το φούρνο στους 180, ανακάτεψα όλα τα στερεά υλικά μαζί,μετά έριξα όλα τα υπόλοιπα υλικά και ξανά ανακάτεψα να ενωθούν τα υλικά.Να φανταστείτε είναι τόσο εύκολο που το ανακάτεψα με το κουτάλι που μέτρησα το κακάο.
Άλειψα την φόρμα με λίγο σουσαμέλαιο από το ταχίνι...και έψησα 45 λεπτά. Ίσως θέλει ακόμη 5 λεπτάκια ανάλογα το φούρνο.

Και ειδού το αποτέλεσμα.



Μπορείτε αν θέλετε να φτιάξετε κι ενα γλάσσο σοκολάτας να ρίξετε απο πάνω όταν κρυώσει και δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από μια εξαίσια σοκολατόπιτα.


5 σχόλια:

  1. ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΔΙΑΙΤΕΣ ΓΑΜΩ!!!!! απο τη φατσα του και μονο θες να μπεις μεσα στη φορμα του κεικ σαν τα κομιξ που κανουνε βουτια στο φαι....χαχαχααχ μπραβο αδερφακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφακι δεν ξέρω αν το εφτιαξες τελικά...θέλω να είμαι ειλικρινής...ζεστό ηταν τέλειο,όταν όργωσε είχε μια ύφη λίγο σαν λάσπη.Ίσως να ήθελε λίγο παραπανω ψήσιμο.

      Διαγραφή
  2. Να'μαι κι εμένα....συνάκι μου διάβασα τη συνταγή σου κ επειδή έχω δοκιμάσει στο παρελθόν μια ανάλογη με τη δική σου, έχω να πω ότι σε κέικ όπου δεν βάζουμε βιτάμ, λάδι ή αβγά, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε το αλεύρι για όλες τις χρήσεις!!Έχω προσέξει ότι δεν λασπώνουν,όπως επίσης δεν λασπώνουν αν τα κάνουμε σε μορφή μάφινς, διότι δεν πέφτει πολύ βαρύ το μείγμα στα φορμάκια κ αφήνει το μείγμα να φουσκώσει ακόμα πιο πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και κάτι ακόμα....τα τύπου νηστίσιμα κέικ τα ψήνουμε σε πολύ καλά προθερμασμένο φούρνο (στον αέρα),διότι θέλουμε ένα πιο "επιθετικό" ψήσιμο κ όχι στις αντιστάσεις!!Όπως θα έχετε ίσως καταλάβει είμαστε μια οικογένεια που αγαπάμε την μαγειρική κ ζαχαροπλαστική τέχνη, εξ ου κ το ότι πειραματιζόμαστε συχνά σε διάφορες λιχουδιές, αν κι εγώ πιο πολύ βέβαια τείνω προς την μαγειρική,σας εγγυώμαι όμως ότι οι παρατηρήσεις μου μόνο σε καλό θα σας βγουν αγαπητοί φίλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι συμβουλες και οι παρεμβάσεις σου είναι παντα χρήσιμες έχω να πω.
    Σε ευχαριστώ που μας δίνεις τα φώτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή