Pages

Πλεκτή θήκη για tablet / Handmade talbet case






Και ναι, είμαι κι εγώ κάπου εδώ τριγύρω ακόμα... Τελευταία όλη τη σκληρή δουλειά για το blog μας την έχει αναλάβει η γλυκιά μου η αδερφούλα κι όλο μου κάνει παραπονάκια να φτιάξω κάτι κι εγώ!!! Είπα λοιπόν κι εγώ να την αποζημιώσω φτιάχνοντας κάτι με πολλή αγάπη!



Το τελευταίο διάστημα έχω τη χαρά να είμαι συχνά παρέα με την αδερφούλα μου και κάπως έτσι ανέλαβε δράση ο δίχρονος σκανταλιάρης μου!Ανακάλυψε την ύπαρξη του tablet!!!!!! χαχαχαχα!!!!! Για να το γλιτώσουμε έπρεπε να βρεθεί μια λύση κι έτσι του δώσαμε σκέτη τη θήκη για να απασχοληθεί...Αυτό φυσικά είχε ως αποτέλεσμα να τιμούμε πλέον τη μνήμην της!!!!! Το δωράκι μου λοιπόν, είναι μια χειροποίητη θήκη για το tablet.

Χρησιμοποίησα μαλλί (πλέξιμο με βελόνες) τριών βασικών χρωμάτων με επιπλέον αποχρώσεις. (μπλε, γαλάζιο, σκούρο γκρι - ανοιχτό και άσπρο) λευκή κορδέλα για το δέσιμο και λευκό κορδόνι δερμάτινο για το λουράκι ένα κομμάτι παλιό βαμβακερό μπλουζάκι για φόδρα κι ένα μεγάλο κουμπί για το κλείσιμο...Χρειάστηκε αρκετή δουλειά αλλά την έκανα με μεγάλη αγωνία και λαχτάρα ώσπου να την ολοκληρώσω και να βεβαιωθώ ότι θα αρέσει στην αγαπημένη μου αδερφή!!!!







4 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΘΗΚΗ....ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο πολύ χάρηκα με το σχόλιο!!!!!! Με ευχαρίστησε πολύ!!!! Είχα μεγάλη λαχτάρα να τη φτιάξω καλή!!!! Σε ευχαριστωωώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. like!like!like! ανυπομωνω να την προβαρω στο ταμπλετακι μου!!! Σου έρχομαι συντομαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή