Pages

Τσάντα από κερωμένο σχοινί / Handbag from rope

Το καρούλι που παίρνουμε την καθαρά Δευτέρα με τον σπάγγο, για να πετάξουμε τον αγαπημένο μας χαρταετό, όσο πιο ψηλά μπορούμε, βρήκε άλλο νόημα ύπαρξης!


Ηθελα να φτιάξω ένα δωράκι για μια έφηβη φίλη μου.
Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι καλό δώρο για την ηλικία των 10-15 ετών.
Είναι καλοκαιρινό, πολύχρωμο, ανθεκτικό και σίγουρα μπορούν οι μικρές μας φίλες να κάνουν το κομμάτι τους.
Ελπίζω να το χαρεί, όσο το χάρηκα κι εγώ όσο της το έφτιαχνα.

Ενδιάμεσα έχω πλέξει μια βεραμάν κορδέλα και το λουλουδάκι συμπλήρωσε μια κόκκινη χαντρούλα από πολυμερές.


2 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένη τσαντούλα!!! Μου αρέσει πάρα πολύ!!
    Μπράβο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι πολύ χαρούμενη που σ'αρέσει!
    Να υποθέσω ότι είσαι κι εσύ έφηβη και πολύ θα εκτιμούσα αν μου έκανες και καμιά πρόταση, να μου πεις τι χρώματα θα σου άρεσαν ή τι άλλο περιμένεις να δεις από μας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή