Pages

Η πρώτη μου χειροποίητη τσάντα! / My first handmade purse

Πραγματικά την λατρεύω και είμαι πολύ χαρούμενη και πολύ υπερήφανη για το κατόρθωμά μου.
Είναι 100% χειροποίητη.

Μας είχαν δώσει μια μπλούζα για την κόρη μου, που ποτέ δεν φόρεσε γιατί δεν της ταίριαζε.Έτσι αποφάσισα να την ξηλώσω και εξοικονόμησα 4 κουβάρια χοντρό,τριπλό, τρίχρωμο νήμα.Επλεξα το σώμα της τσάντας με αυτό το νήμα και βγήκε αρκετά σκληρή και σταθερή.Συμπλήρωσαν λίγο σομον για να φωτιστεί και θεωρώ οτι ταιριάζει και ιδιαιτέρα με το καφέ, δίνοντας ενα σικάτο πάντα αποτέλεσμα.
Έφτιαξα πάτο από χαρτόνι και τον έντυσα με ύφασμα που βρήκα από μια παλιά μπυτζάμα της κόρης μου.
Έπειτα ξήλωσα μια ζακέτα από ελαφρύ φούτερ της άλλης μου κόρης που ήταν λεκιασμένη και προοριζόταν για πέταμα.Έβγαλα τις τσέπες και το φερμουάρ και έκοψα την πλάτη και τα μπροστινά κομματια και φόδραρα με αυτά το εσωτερικό.Ενωσα τίς τσέπες κι έφτιαξα μια μεγάλη τσέπη.Διακόσμησα εξωτερικά με λουλούδια και πλεκτά τριφτά κορδόνια.
Οσον αφορά στα χερούλια, γι αυτά κι αν είμαι περήφανη!
Σκεφτόμουν ώρες τι μπορουσα να κάνω.
Δεν ήθελα λουρί από μαλλί, έκοψα λωρίδες υφάσματος κι επλεξα πλεξούδες αλλά ήθελα κάτι πιο σταθερό κι έτσι ήρθε η αναλαμπή.
Βρήκα καλώδιο,εκοψα δυο ισομεγέθη κομμάτια για καθέ χερούλι, τα τυλιζα με σκοινί σαν από λινατσα που είχα και βουαλά!
Ελπίζω να αρέσει και σε σας, όσο σε εμένα!
Έχω πραγματικά ξετρελαθεί!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου