Pages

Στο όριο ζωής...των λαχανικών

Πόσες φορές δεν πήρατε λαχανικά προκειμένου να φτιάξετε ένα φαγάκι και δεν μπορέσατε μέσα στην εβδομάδα να βρείτε το χώρο του...οπότε βρεθήκατε ξαφνικά με τα κολοκυθάκια και τα καρότα σας ένα βήμα πριν μαθαρούν;

Εγώ πάμπολλες φορές...
Χθες βρέθηκα με 5 μελιτζάνες ...θεέ μου τι να κάνω τις μελιτζάνες....και είναι και πολλές...τα 2 μωρά πόσο να φάνε; Εγώ απαγορεύεται λόγω υγείας...ο άντρας δεν τις πλησιάζει αν δεν είναι τηγανιτές...να τηγανίσω 5 μελιτζάνες;
Αδύνατον!
Έτσι μου ήρθε η ιδέα,
Είχα επίσης και μπανάνες...πολλές μπανάνες και πολλά μήλα....έχω βλέπετε και την γιαγιά που κουβαλάει φρούτα και λαχανικά χωρίς να ρωτήσει αν έχω αγοράσει εγώ πρώτα ....οπότε ή βρίσκομαι να μην έχω τίποτα γιατί ούτε εγώ ούτε εκείνη παίρνουμε ή θα βρεθώ με τρελές ποσότητες....το δράμα του να έχεις κουβαλητές πεθερικά....χαχαχα
Έτσι λοιπόν, κοιτώντας μελιτζάνες , μπανάνες και μήλα....είπα να κατεβάσω ιδέες,.
Βρήκα στην κατάψυξη μου ένα φύλλο κρούστας κι αποφάσισα να φτιάξω μελιτζανοπιτάκια,και φρουτοπιτάκια να τα πω...;
Μηλοπιτάκια να τα πω...;
Μπανανομηλοπιτάκια θα τα πω!

Έτσι πέταμα στο τηγάνι ό,τι βρήκα μπροστά μου,
Κρεμμύδια ξέρα, χοντροκομμένα κρεμμυδάκια φρέσκα, τις μελιτζάνες ξεπικρισμένες και κομμένες σε κύβους, λίγο λουκάνικο ψιλοκομμένο που είχα στο ψυγείο, για να δελεάσω τον σύζυγο, ντοματούλα ψιλοκομμένη, αρωματικά και λίγο γιαούρτι, φέτα θριμματισμένη και 1 αυγό,αφού κρύωσε λιγάκι το μείγμα.Το τύλιξα σε μπαστουνάκια με ένα βουτυρωμένο φύλλο κάθε φορά πασπάλισα με σουσάμι, έψησα στο φούρνο μέχρι να ροδίσουν και να τα μελιτζανοπιτακια...
Έτοιμα, λαχταριστά,και κυρίως ευκολοφάγωτα κι από τα παιδιά κι από τον σύζυγο...ευτυχώς μέχρι την επόμενη δεν είχε μείνει τίποτα.
Μελιτζανοπιτακια
Όσο ψήνονταν τα μελιτζανοπιτάκια ασχολήθηκα με τα μπανανομηλοπιτάκια μου.
Έκοψα τα μήλα σε κύβους, έλιωσα μπανάνες, τα πασπάλισα με κανέλα, ζάχαρη, λίγο καρύδι με σουσάμι που είχα χοντροαλέσει τα Χριστούγεννα για τα μελομακαρονα, και ανακάτεψα να ανακατευτούν καλά τα υλικά, γέμισα πάλι ένα βουτυρωμένο φύλλο κάθε φορά, τύλιξα, έψησα μέχρι να ροδίσουν και αφού ψήθηκαν τους έριξα από πάνω λίγο μέλι με κανέλα...
Βγηκαν πεντανοστιμα...
Μπανανομηλοπιτακια


Σας παρακαλω να με συγχωρησετε για τον τονισμο ή για τις λεξεις που καμια φορα αλλάζουν και δεν κολλανε με τα συμφραζομενα....γραφω χρησιμοποιωντας ταμπλετα και ειναι λιγακι δυσκολη στη χρηση της...αντικαθιστα λεξεις,δεν κανει τονισμους...με πεδευει λιγο...θα προσπαθησω να τα κανω καλυτερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου